onsdag 18 maj 2016

Om glädjen att få beröm, när orden inte räcker till

Ibland händer saker som är svårt att ta till sig. Man blir liksom så överväldigad att man svämmar över. Det kom ett meddelande på Messenger.

"Tjena Jan!

Länge tänkt det här men inte fått iväg det i bokstäver till dej.

Vill bara säga det att du är den bästa politiker jag vet.
Nu är inte jag inom ditt parti men politik är större än just ett parti för mej.

Tycker du har en skön stil att se, värdera och reflektera kring viktiga beslut men du ser även vikten av dom allra minsta besluten.

Få som gör det på din nivå är min uppfattning, så från mej får du både guldstjärna i kanten och A+ 👍🏼"

Jag har tagit bort en del av meddelandet eftersom jag inte vet om den som skrev det vill vara anonym. Hur som helst, den här typen av beröm kommer inte ofta och när det kommer blir jag varm inombords. Kommer att leva länge på det här.

Du som skrivit detta. Jag vill tacka dig av hela mitt hjärta! Mina ord räcker inte till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar