tisdag 3 november 2015

Intensivt!

Det är intensivt nu. För ett par veckor sedan var jag i Bryssel och pratade om Botniska korridoren, förra veckan var jag i finska Kotka och pratade infrastruktur och sjötransporter. Vi gjorde också ett mycket intressant studiebesök på en tullstation vid den ryska gränsen. Detta varvat med möten på hemmaplan, möten om stort och smått. Den här veckan är det lite lugnare. Kan faktiskt jobba hemifrån under tisdagen, vilket gör att jag även hinner med några ärenden, både privata och för Hans Lidman Sällskapet. Dessutom slipper jag jäkta till kommunfullmäktigegruppens möte på kvällen. I morgon bär det av till Göteborg och Kvalitetmässan över dagen. Kommer tillbaka så sent att jag måste övernatta i Gävle eftersom sista tåget till Bollnäs hinner gå. Torsdagen är det utskottssammanträde med Fastighets, Teknik och Miljöutskottet, fredagen är det gruppmöte med regionfullmäktigegruppen, lördagen distriktstyrelsemöte och söndagen träff med Arbetarekommunens styrelse. Som sagt, en intensiv period. Även om det är intensivt känner jag mig inte särskilt stressad. Kopplar av när jag sitter på tåget. Det ska väl erkännas att jag vissa dagar är aningen dygnsvill.

1 kommentar:

  1. Hej Jan!

    Låter och känns tryggt tycker jag du är så värd allt som du får vara med om

    Vänliga hälsningar
    Andreas

    SvaraRadera